piątek, 6 marca 2015

Nowa Moda ,,Emo Dreamers''

Hej ^u^ Tak wiem trochę zaniedbałam bloga bo nie napisałam nic w sobote ani wczoraj ... Ale musiałam się uczyć 52 pytań z historii ... Tak , zostawiłam te 52 pytań na ostatni dzień przed testem ... Ale i tak jestem chora więc nie pójdę ^^ I test napisze kiedy indziej *O* Mniejsza z tym dzisiaj to nadrobię :] A więc zacznę od nowej mody na msp ^u^ Jest to ,,Emo Dreamers '' co po Polsku znaczy : ,,Marzyciele Emo '' Mi ogólnie podoba się w tej modzie wszystko ^u^ Ma nadzieje że wam też  :)  A teraz pokażę  wam jak wygląda  tło *O*

                                                                        Oto one :

 
                               Są 3 tła to jest chyba najdroższe bo kosztuje 500 S.C. , a pokazałam
                                to ponieważ jest na głównej str po zalogowaniu :)

                                                       A teraz wam pokażę jak się ubrałam ^u^

 
                 Tak się ubrałam ^u^ Ślicznie *u* Według mnie jest to śliczne ubranie do tej mody *-*
                 W cenie też  jest JESZCZE możliwe ^^ To ja teraz napiszę co ile kosztuje :)
                                                                    A więc :
                                                   włosy = 5 daimonds
                                                   bluzka = 575 S.C.
                                                   spódniczka = 575 S.C.
                                                   buty = 675 S.C.
                                                   kolczyk = 350 S.C.
                                                   tatuaże - unikaty
                                                              Razem : 2175 S.C.


To wszystko jeśli chodzi o  nową modę na msp ^^ A teraz dodatkowy post (jak zawsze w sobotę  :) )                                                                                                      

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz