piątek, 27 lutego 2015

Nowa Moda ,,Fairytale Fever''

Hej ! Dzisiaj piątek .-. Wczoraj nie miałam za bardzo czasu ... Więc WYJĄTKOWO napiszę dzisiaj ^^ A więc jak co każdy czwartek jest nowy konkurs/moda na msp *-* Tym razem jest to : ,,Fairytale Fever,, po Polsku  :,, Bajkowa Gorączka '' . Moda /konkurs nawiązuje do bajki ,, Kraina Lodu '' , gdyż same ubrania pokazują Elzę oraz Annę ^^ Ja wam pokażę tło oraz  jak ja się ubrałam (: No to zaczynajmy (:

                                                                    To te tło :


 
Kosztuje 500 S.C. Myślę że jest nawet ładne ^^
 
A oto jak ja się ubrałam :
 
 
Mi się podoba :) To ja teraz powiem co ile kosztowało :)
Włosy - 600 S.C.
                 kwiaty na głowę - 325 S.C.
Bluzka - 450 S.C.
spódniczka - 500 S.C.
buty - 350 S.C.
tatuaże - unikaty
RAZEM :2325 S.C.
                                                                       To wszystko c:  Do zobaczenia ;*
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz