sobota, 21 lutego 2015

Porady ,,Unikaty na MSP ''

Hej ! Dzisiaj jest sobota a napisałam na początku że będę pisała tylko w czwartki ... Lecz postanowiłam że w czwartki będę pisała posty o nowej modzie na msp , a np. posty typu poradniki itp. będę pisała w soboty ^^ A dzisiejszy post będzie o unikatach na msp :)
Zacznijmy od tego co to są,,unikaty '' , są to ubrania , rzeczy które zostały wycofane ze sklepów .
Wiele osób je kolekcjonuje (np. ja ^^) oraz się nimi wymienia (np. ja ^^) . Zaraz wam pokażę arty z unikatami innych moviestars a potem mój artbook z unikatami :)


                          To są arty z unikatami innych moviestars :
 
A to jest artbook z moimi unikatami :
 


                                                                                To wszystko :) Do zobaczenia :*
 Ps. Mój nick to : martyna0618 chętnie się z z tb wymienie unikatem ;)






 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz