czwartek, 12 lutego 2015

Nowa moda ,,Venetian Valentin ''

To może ja opiszę dzisiejszy nowy konkurs na msp . Ten konkurs nawiązuje do Walentynek  , gdyż  sam tytuł  tego konkursu to  :  ,, Venetian  Valentin '' co oznacza  Weneckie Walentynki :) No to ja wam pokażę jak to wygląda  :*

Nie bd wam pokazywać wszystkich nowych ubrań , rzeczy do pokoju czy  animcji  , gdyż uważam że każdy kto gra  tą  gre  po prostu sb wejdzie i sam zobaczy :* Więc ja wam pokażę jak ja wyglądam
i pokażę wam tło ^^

                                                    Oto tło które jest na głównej stronie msp :



Mi się bardzo podoba , cena to 450 S.C. nie dużo i na  prawdę  jest to według mnie śliczne tło :) 
 
A teraz jak ja się ubrałam i co nowego kupiłam do nowego konkursu :
Wyniosło to mnie :
włosy - 7 daimond
kolczyki - 350 S.C.
tatuaże to unikaty
bluzka - 600 S.C.
spodnie - 550 S.C.
buty - 500 S.C.
RAZEM = 2000 S.C. i 7 daimond
 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz