czwartek, 26 marca 2015

Nowy konkurs : ,,April fools '' :)

Hej ;3 Dzisiaj czwartek i nowy post z nowym konkursem ^^ ! A mianowicie nowy konkurs na MSP to : ,,April fools '' czyli : ,, głupcy kwietnia '' . Wszyscy myśleli że nowy konkurs będzie powrotem unikatów tak jak w tamtym roku we wrześniu . Ale niestety ta wiadomość okazała się TYLKO plotką :c Ja byłam na powrocie uni w 2014r. :3 i pewnie każdy pamięta ten powrót ;D Ale mniejsza z tym ^^ Więc wrzucę  wam jak ja się ubrałam do tg konkursu i pokarzę wam tło ;3
                                                                 
                                                                      Tło do konkursu :
Kosztuje 400 S.C. i jest na głównej str. msp po zalogowaniu ;3
jest jeszcze jedno ale to jest pokazane na domenie msp więc
tylko to wam pokarzę ;3
 
A to jak ja się ubrałam do tego konkursu :
Kokardka - 350 S.C.
włosy - 4 daimond
bluzka i spodenki (bo to tak jakby kombinezon xd) - 650 S.C.
buty - 600 S.C.
tatuaże - uni
wąsy - 250 S.C.
                                 Razem : 1850 S.C. i 4 daimond ;3
                                                                            Oki to chyba wszystko , a i jeszcze jedno ^^ Od jutra każda moviestar będzie mogła rozpocząć  szukanie pisanek ! ^-^ Tak od piątku każdy może brać udział w tej misji :) Więc pewnie jeszcze jutro wyjątkowo coś napisze ^^ Pa :]
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz