sobota, 21 marca 2015

Wywiad z adrianem7196 i nowość na MSP :)

Hej :) Dzisiaj sobota i mam dla was niespodziankę  ! A mianowicie przeprowadziłam wywiad z adrianem7196 . Jest to bardzo sławna moviestar na MSP , znana z wysokiego lvl (41) , dużej ilości uni (ok.1000) oraz jego inteligencji ! ^^ Udało mi się z nim przeprowadzić wywiad ok.2 dni temu ! :) I udało się :) Ale MSP ma takie lagi że nie wszystkie wiadomości się pokazują i jak chciałam nagrać to 2 wiadomości ucięło :( Wysłałam do modów e-mail że wiadomości się nie pokazują ... Ale na razie cisza ... i nie odpisują ;/ Więc mogę wam pokazać to nagranie ale nie zdziwcie się gdy odpowiedzi będą bez pytania . I mogą być błędy bo MSP ma już TAKIE lagi że nawet rb błędy pomimo że osoba siedząca za ekranem napisze dobrze ;-;  Oki to proszę tu jest to nagranie :*
                                                            A oto te nagranie :
Taa... Po koniec się 2 wiadomości ucięły ... Przepraszam jeśli na końcu nie bd wiedzieć o co chodzi ale to nie moja wina ;d A i tak wgl dzisiaj w nowościach ukazała się 3 str. :) Z tym wielkanocnym czymś xD Mogę wam wrzucić tutaj screen tej str. :*
                                                           Tak ona wygląda ^^ To chyba wszystko :3 Do Zobaczenia :*

1 komentarz: