sobota, 28 marca 2015

Charles Proxy , co to ? :o

Witam wszystkich (: A więc dzisiejszy post będzie o  programie który rb uni  na MSP ;) Pierwszą rzeczą jest to że można kupić ubrania męskie na damskim koncie:
      
 O.O To znaczy można było ale dokładnie miesiąc temu moderatorzy odkryli  że po prostu moviestar ściągają kody i je zamieniają przez pewien program ,, Charles Proxy '' . Ściągnęłam ten program i mam go na laptopie ;) Tu jest link do niego : http://www.charlesproxy.com/ . PODOBNO tego kogo modzi nakryją dają mu blokadę  , ale ja w to nie wierzę , bo to jest program hackerski ale do kodów ubrań ,  a nie do kradzieży kont więc ...Ale modzi się o tym dowiedzieli i skasowali funkcje na MSP ;o    Drugą rzeczą  również związaną z tym programem jest to że można na nim rb unikaty podczas rb nowego konta ^^ Tutaj oczywiście NIBY też się dostaje blokadę  jak się skapną modzi ,  Ale  uni rb się podczas rb nowego użytkownika więc najwyżej zrb blokadę na nim ?;-; No chyba wam tak nie zależy na 1 lvl koncie jak na np. 25 lvl ;) A jeśli chodzi o adres IT to oni raczej tg nie zb ;-; Wiec nie ma opcji by dostać blokadę na sw koncie głównym ^^   Każdy z was moze zrb sb takie uni ;) Tyle że jest to na tyle trudne że nieliczne osoby to umieją ... Ja oglądałam prawie każdy film i po rosyjsku , po polsku , po niemiecku i po angielsku i żadnego nie mogłam sposobu zrb , nwm czy to wina że ściągnęłam program ze złym oprogramowaniem czy mój laptop się do tg nie nadaje  , lecz wiem że tg modzi jeszcze nie odkryli więc spokojnie można rb  . Tutaj filmik po Polsku jak o zrb a raczej jak to robi Polka :3
Tam ona nic nie bd mówić ale rb wszystko krok po kroku i ja ją zrozumiałam , tylko
nwm czemu ale mi się tak jak u niej nie pokazuje taki kwadrat więc to raczej wina laptopa ;)
To chyba wszystko jak na dzisiaj ;* Pa ^^

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

11 komentarzy:

  1. Ja to potrafie, to proste! Zrobie ci konto i podam hasło przez pocztę na twoją MSP mój login to rozi1283

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potrafisz używać programu Charles Proxy? Farciara, ja się uczę i nie mogę :C Nauczysz mnie? Moje msp to kora884, albo fb Iza Milej ok? Plis! <3

      Usuń
  2. A można kupować uni ze starego MSP? Jeśli ktoś mógłby mi pomóc to czy kupiłby mi ten halloweenowy makijaż "sweet skull"? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię ten program :) Nie którym to się usuwa.. ale wystarczy dać sobie date 2099

    OdpowiedzUsuń
  4. Hey mam pytanie jak wejdę w ten link to co dalej powiedzcie mi pliss

    OdpowiedzUsuń
  5. Moj nick to KiniaMSP <3 Jak ktos wie jak sie tego uzywa to niech pisze albo na msp albo na email kiniakingusia90@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. ja umiem używać charlesa :) xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Jezusie, za duzo skrotow uzywasz w postach, postaraj sie troche mniej, bo malo czytelny tekst jest, a blog fajny wiec szkoda;/

    Ja tez umiem uzywac charlesa i mam duzo ciuchow innej plci na 3 kontach, ale nie gram juz(:

    Moj nick: ChoMyszu

    OdpowiedzUsuń