czwartek, 19 marca 2015

Nowy konkurs : ,,Report Racism '' =)

Hej ! Dzisiaj czwartek  i nowy post o nowym ,,konkursie'' na MSP ^^ Ten konkurs to ,,Report Racism'' czyli  : zgłoś ... itp. xD Ale to nie najważniejsze ^^ A więc te tło mi się BARDZO podoba :)
Od razu wiedziałam w co się ubiorę  i co kupię ^-^ To ja wam teraz pokarzę tło i jak ja się ubrałam do tg konkursu ;*
                                                           Tło :
Te tło jest zaskakująco tanie tylko 250 S.C. :) Od razu je kupiłam :* I myślę że się dosyć opłaca bo jest całkiem fajne i tanie (bardzo tanie O.O)
 
A teraz jak ja się ubrałam ^^
                                                    A teraz lista zakupów i rachunek :3
                                                  kokardka - 250 S.C.
                                                 włosy - 625 S.C.
                                                 kolczyki - 325 S.C.
                                                bluzka i spodenki (razem był już zrb przez modów) - 7 diamond
                                                 buty - 600 S.C.
                                                                                      Razem : 1800 S.C. i 7 diamond
                                                                                                      To wszystko ^^ Pa :*

1 komentarz: