piątek, 13 marca 2015

Nowa moda : ,,Rags To Riches ''

Hej :* Wczoraj weszła nowa ,,moda'' na MSP ;) Jest to ,,Rags T Riches '' . Moda ta nawiązuje do bajki ,,Kopciuszek'' . Szczerze to ja TYLKO kupiłam z tej kolekcji włosy które są śliczne ^^ Ale reszty nie kupiłam . Ale naturalnie pokażę wam jak można się ubrać i tło do tej mody ;3
                                                                       To te tło :)
Jest ono nawet ładne :* A do ubrań mam mieszane zdanie ...
WSZYSTKO jest takie bajkowe i to dobrze że nawiązuje do tematu bo
trudno by było mieć mode o bajce a oni dali ubrania EMO itp.
Ale trochę przesadzili ... Lecz również dodali unikat ! Taką sukienkę
z księżycowego vip na rok . Była ona BARDZO cenna dopóki
nie dodali jej do sklepów tak jak większość uni sukienek ...
No ale cóż :') Teraz dam wam 2 looki jak można się ubrać
I nawet mi się średnio podobają ale każdy ma inny gust ;)
Oto one *-* xD :

Tak to te looki :3 W tym drugim jest właśnie ta sukienka unikatowa (: Oki widzicie ... Ona kosztowała 4200 S.C. O.O Niby drogo ale jak ktoś kupi vip lub uzbiera bd mógł kupić :3
                                                                                              Oki to chyba wszystko ... Pa *.*
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz