niedziela, 8 marca 2015

Tureckie MSP O.O

Hej ! Pisze w BARDZO dziwnej sprawie ! Wiecie że na Tureckim MSP jest zupełnie inaczej ??? :o
Byłam sb w msp na moim koncie i grałam nagle jakaś msp w statusie napisała : ,,co wy macie z tym Tureckim MSP'' to ja na nie weszłam paczam i zobaczcie co : O.O
                                                  Niby normalnie :) Bo główna str jest normalna :
 
A jak się tworzy moviestar to takie ubrania ta są :
Ale to nie wszystko ;) :
                                            Jest zupełnie inny moderator ! O.o Ale to też nie wszystko :
Następnie moderator ten zaprasza nas do znajomych i nie ma opcji nie przyjęcia go O.O :
A gdy wejdziemy w jej profil to nie posiada ona lvl , tylko wyskakuje nam znaczek że jest vip , judge oraz celeb ...
Dziwne ... Jeszcze bardziej niż Niemieckie gdzie są unikaty w Desing Studio ... No ale cóż oglądałam te msp i oprócz tg niczym nie różni się od innych serwerów . Ale to i tak BARDZO dziwne i trochę nie fair ... No trudno . To chyba wszystko ... To Do zobaczenia :* PS. Wreszcie dostałam VIP na msp *o* No i wszystkiego NAY NAY NAY z okazji dnia kobiet ^^
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz