piątek, 27 marca 2015

Szukanie pisanek #1

Hej ! Dzisiaj piątek i rozpoczęcie wielkiego szukania pisanek na msp ! ^^ Wrzucę  wam screeny :3 I będę wrzucać każą zrb misje i ją opisywać :3
A więc teraz wrzucę  wam główną str. misji :)
                                         Tak wygląda gdy klikniecie w to jajko na górze xd :3
A teraz zacznijmy pierwszą misje :3 zrb kamerką filmik gdzie rb pierwszą misje ^^ i ją tu wrzucę :)
 
 
I dopiero teraz się zorientowałam że pisanka była przy znaczku gry ;-; Ja jestem
ślepa O.o xd
Oki . Więc tak , znalazła 4 pisanki a 5 nie zauważyłam ;-; ... Mniejsza o to macie tu filmik
jak rozpocząć takie zadanie :3 pa ;*  A i jeszcze jedno ^^
Już zrb wszystkie misje z 1 rzędu więc wam wrzucę co dostałam ^-^
Takiego sweet kurczaka na ramię *O* Oki pozdrawiam wszystkich którzy również robią te zadania :* Pa ^^
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz